روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 43135
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1402 - 11:08 | | ارسال توسط :

هاشم اسکندری: اگر تایید صلاحیت نشوم کنار می‌کشم

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره‌گیری خواهم کرد.
هاشم اسکندری: اگر تایید صلاحیت نشوم کنار می‌کشم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،هاشم اسکندری ، درباره زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای سومین بار اظهار کرد: انتخابات این فدراسیون حتما برای سومین بار برگزار می‌شود و اگر از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش دوباره تایید نشوم قطعا این بار کنار خواهم کشید تا مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد.

وی گفت: هدف من از شرکت در انتخابات این بود که به جامعه بولینگ و بیلیارد کمک کنم و در حال حاضر نیز دنبال این هستم تا بدانم واقعا مشکل چه چیزی است که صلاحیتم تایید نمی‌شود. هنوز هم منتظر تایید صلاحیت از سوی وزارت ورزش و جوانان هستم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پاسخ به این پرسش که اگر برای بار سوم نیز اعضای مجمع حضور حداکثری در انتخابات نداشته باشند، امکان دارد دوباره انتخابات برگزار نشود، خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نسبت به من لطف دارند اما این بار انتخابات تحت هر شرایطی برگزار می‌شود و بعید می‌دانم اعضای مجمع به کاندیداهای حاضر رای ندهند.

اسکندری در پایان افزود: اگر این بار هم تایید صلاحیت نشوم از کاندیداتوری کنار می‌کشم تا مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.