روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 25707
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 19 دی 1400 - 17:02 | | ارسال توسط :

همایش کمپر‌ها با هدف کاهش تلفات جاده‌ای

رییس هیات اتومبیلرانی کیش از حضور ۱۰۰ اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش خبر داد.
همایش کمپر‌ها با هدف کاهش تلفات جاده‌ای

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حسین نبوی افزود: گردشگری اقتصادی، حمایت از محیط زیست و گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف این همایش است.

وی گفت: همایش رژه‌ کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جزیره انجام شد و ساکنان جزیره کیش با این اتومبیل‌ها و سبک زندگی آشنا شدند و گروه کمپر از نقاط مختلف کیش دیدن کردند.

حسین نبوی با بیان اینکه این خودرو‌ها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفر‌های خود، زندگی می‌کنند و به این روش از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

رئیس هیات اتومبیل‌رانی کیش افزود: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفر‌های خود ترویج می‌دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه‌ی اقتصادی این سفرها، گفت: این پویش می‌تواند به ترویج سفر‌های زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش کمک کند.

حسین نبوی خاطرنشان کرد: روز ۲۱ دی‌ تمام خودرو‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در محل پارکینگ سابق راهنمایی و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می‌توانند اتومبیل‌ها را از نزدیک بازدید کنند.

وی افزود: این گروه از شهر‌های مختلف کشور مانند تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سبزوار، بوکان و اصفهان به کیش آمده‌اند.

رییس هیات اتومبیل‌رانی کیش با تاکید بر ظرفیت کیش ابراز امیدواری کرد: با ایجاد یک “کمپرسایت” رسمی، این برنامه هرساله برگزار شود و شاهد حضور کمپر‌های بین‌المللی نیز باشیم.

سفیر ایمنی جاده‌ها در پایان از ترویج گردشگری ارزان و حمایت از محیط زیست به عنوان برخی از اهداف این پویش نام برد و افزود: گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف اصلی هیات اتومبیل‌رانی کیش می‌باشد تا با فرهنگ‌سازی و آموزش رانندگی صحیح و منشور قوانین طلایی رانندگی نقشی موثر در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا کند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.