روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 48855
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 19 اسفند 1402 - 12:37 | | ارسال توسط :

هواپیمای مکدانل داگلاس MD-۸۲ به ناوگان هواپیمایی کیش پیوست

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: یک فروند هواپیمای جدید مکدانل داگلاس MD-۸۲ بمنظور تقویت ناوگان و افزایش خدمات رسانی به هموطنان، به ناوگان هواپیمایی کیش افزوده شد.
هواپیمای مکدانل داگلاس MD-۸۲ به ناوگان هواپیمایی کیش پیوست

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«ابوالفضل اسناوندی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این هواپیما پس از انجام چک‌های مورد نیاز و گذراندن موفقیت آمیز پرواز آزمایشی بصورت استیجاری وارد ناوگان این شرکت شده است.

وی ادامه داد: هواپیمای جدید مکدانل داگلاس MD-۸۲ در مسیرهای داخلی به هموطنان عزیز به ویژه در ایام نوروز خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با اشاره به اینکه این هواپیما دارای ۱۵۱ صندلی است، اضافه کرد: روزانه با انجام هشت پرواز بصورت میانگین حدود یک هزار و ۲۰۰ مسافر در مسیرهای داخلی از طریق هواپیما جابه جا خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد ناوگان هواپیمایی کیش عملیاتی هستند، گفت: کیش ایر با هشت فروند هواپیمای فعال شامل ۶ فروند جت مکدانل داگلاس MD۸۲/۸۳ ، یک فروند ایرباس A۳۲۱ و یک فروند فوکر ۱۰۰ است که با تعداد یک هزار و ۱۰۰ صندلی در حال خدمت رسانی به مسافران و کیشوندان است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.