روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43059
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 15 مرداد 1402 - 16:31 | | ارسال توسط :

ورزشکار اعزامی از کیش رتبه سوم رقابت‌های قهرمانی اسکواش را کسب کرد

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: «سعید مریدی» نوجوان اعزامی از این جزیره به مسابقات قهرمانی اسکواش «گرگان جونیور» مقام سوم این تورنمنت را کسب کرد.
ورزشکار اعزامی از کیش رتبه سوم رقابت‌های قهرمانی اسکواش را کسب کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «عزیزاله فرضی پور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ رقابت‌های قهرمانی اسکواش که به مدت سه روز در خانه اسکواش گرگان برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: نوجوان اسکواش باز جزیره کیش توانست با درخشش در مسابقات بین المللی گرگان جونیور، مقام سوم رده سنی زیر ۱۹ سال این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش اضافه کرد: «مریدی» پیش از این و در اولین دوره مسابقات کیش جونیور که اردیبهشت امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، مقام سوم رده زیر ۱۹ سال را بدست آورده بود.

در رقابت‌های اسکواش گرگان جونیور، ۲۳۷ ورزشکار دختر و پسر از کشورهای ایران و عراق در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ به رقابت پرداختند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.