روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 32588
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 21 تیر 1401 - 15:40 | | ارسال توسط :

ورزشکار کیش به اردوی آمادگی تیم ملی نجات غریق دعوت شد

شناگر کیش با دعوت فدراسیون نجات غریق و غواصی به سومین اردوی تیم ملی این رشته ورشی دعوت شد .
ورزشکار کیش به اردوی آمادگی تیم ملی نجات غریق دعوت شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، سومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نجات غریق مردان و زنان ایران برای حضور در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۲ ایتالیا در کیش برگزار می شود.

این اردو به میزبانی جزیره کیش و به طور همزمان از هشت مرداد آغاز و تا ۱۴مرداد ادامه خواهد داشت و راویس شهابی ورزشکار کیش با دعوت فدراسیون نجات غریق و غواصی در این اردو حضور دارد.

مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در سال جاری میلادی به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و تیم ملی مردان در بخش ساحلی و استخری این رقابت‌ها شرکت خواهد داشت و تیم زنان هم در بخش ساحلی با حریفان خود رقابت می‌کند.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.