روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 44047
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 13 شهریور 1402 - 17:37 | | ارسال توسط :

وزارت نیرو در «صدور مجوزهای الکترونیکی کسب و کار» رتبه نخست را کسب کرد

وزارت نیرو با صدور ۹۹.۹۹ درصدی مجوزهای الکترونیک کسب و کار، حائز رتبه نخست و صدرنشین جدول دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دولتی شد.
وزارت نیرو در «صدور مجوزهای الکترونیکی کسب و کار» رتبه نخست را کسب کرد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،بر اساس تازه‌ترین آمار مرکز ملی پایش درگاه ملی مجوزها (۶ شهریور)، وزارت نیرو در میان سایر دستگاه‌های پایش شده صدور مجوز الکترونیکی کسب و کار، صدرنشین شد.

مرکز ملی پایش درگاه ملی مجوزها که به عنوان زیرمجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی فعالیت دارد بر اساس دو شاخص «عدم تأخیر در پاسخگویی به درخواست در فرآیندهای صدور مجوز کسب و کار» و «شاخص پایداری اتصال بین سامانه‌های دستگاه‌ها با درگاه ملی» اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی دستگاه‌ها کرده است.

سامانه‌های پاسخگویی صنعت آب و برق کشور شامل سامانه ستادی، سامانه شرکت آب و فاضلاب، سامانه شرکت منابع آب و سامانه شرکت ساتبا است.

بر اساس این گزارش، وزارت نیرو به واسطه کسب امتیاز برتر در دو شاخص ارزیابی مرکز ملی پایش درگاه ملی مجوزها، تا یکم شهریور ۱۴۰۲ موفق شد در میان سایر دستگاه‌های کشور، مقام نخست را از آن خود کند و در صدر جدول ارزیابی این مرکز جای بگیرد.

لازم به توضیح است، از ابتدای فعالیت این درگاه تا یکم شهریور در مجموع ۲۷۹۸ درخواست صدور مجوز کسب و کار به وزارت نیرو ارسال و از این میان ۳۲۹ مجوز صادر شده و فقط دو مورد تأخیر در بررسی به ثبت رسیده است که یک درصد کل درخواست‌ها را شامل می‌شود.

وزارت نیرو در «صدور مجوزهای الکترونیکی کسب و کار» رتبه نخست را کسب کرد
| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.