روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37200
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 15 دی 1401 - 15:03 | | ارسال توسط :

وزیر ارتباطات: احیای صنعت فضایی در دولت سیزدهم/طرح‌ریزی برای پیشبرد اهداف عالی فضایی کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شورای عالی فضایی بعد از بیش از یک دهه تعطیلی، در دولت سیزدهم دوباره احیا شده و به سرعت در حال طرح ریزی برای پیشبرد اهداف عالی فضایی کشور است.
وزیر ارتباطات: احیای صنعت فضایی در دولت سیزدهم/طرح‌ریزی برای پیشبرد اهداف عالی فضایی کشور

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال «بله» خود نوشت: دومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم به ریاست رئیس جمهور برگزار شد. نکته قابل توجه این است که شورای عالی فضایی بعد از بیش از یک دهه تعطیلی، در دولت سیزدهم دوباره احیا شده و به سرعت در حال طرح ریزی برای پیشبرد اهداف عالی فضایی کشور است.

وی افزود: مهمترین دستور کار دومین جلسه شورای عالی فضایی، بررسی و تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور بود. این برنامه که حاصل بیش از شصت جلسه و نشست تخصصی و نخبگانی است، گام بلند دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت فضایی و فراهم‌سازی خدمات فناورانه فضاپایه جدید برای مردم در حوزه‌های مختلف است.

زارع‌پور تاکید کرد: این سند که بر تبدیل شدن کشور به قطب صنعت فضایی منطقه تاکید دارد، با حمایت و همراهی تمامی دستگاه‌ها و بازیگران کلیدی صنعت فضایی با محوریت سازمان فضایی ایران در دولت سیزدهم تهیه و در این جلسه پس از تصویب با امضای رییس جمهور در ریل اجرا افتاد. در مورد اهداف و برنامه های مندرج در این سند در آینده بیشتر صحبت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: همانطور که ریاست جمهور تاکید کرد، نگاه دولت به این صنعت یک نگاه راهبردی و اقتدارآفرین است و از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت از نخبگان صنعت فضایی و توسعه این صنعت مهم و راهبردی استفاده خواهد کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.