روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 48177
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 25 بهمن 1402 - 13:44 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر ارتباطات: لایحه حریم خصوصی کاربران تا پایان سال نهایی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: لایحه حریم خصوصی کاربران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و تا پایان سال نهایی می‌شود.
وزیر ارتباطات: لایحه حریم خصوصی کاربران تا پایان سال نهایی می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه – ۲۵ بهمن ماه – در حاشیه نشست هیأت دولت در مورد لایحه حریم خصوصی کاربران، گفت: این لایحه در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در چندین جلسه بررسی شد و امید است تا پایان امسال این لایحه نهایی شود.

وی درباره افزایش قیمت تعرفه اینترنت نیز اظهار کرد: مگر در کشور تورم صفر درصد است که قیمت افزایش پیدا نکند؟ مگر اپراتور نباید پول به کارمندش بدهد و تجهیزات بخرد؟ اگر قیمت‌ها نسبت به ۶ سال پیش ثابت مانده آقایان بیایند ورود پیدا کنند. الان کل افزایش قیمتی که صورت گرفته ۳۴ درصد اعلام شده که زیر نرخ تورم سال جاری و نه ۶ سال گذشته است، آن هم فقط در ترافیک خارجی و نه در ترافیک داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره همکاری پیام‌رسان‌های داخلی در تبلیغات کاندیداها برای انتخابات ۱۴۰۲ هم  بیان کرد: یکی از کارهایی که امسال برای اولین بار در حال انجام شدن است، بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهایی است که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند و ما این اقدام را در بستر سکوهای داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

زارع پور همچنین اضافه کرد: امروز فراخوان آن  را منتشر می‌کنیم و نامزدهایی که مورد تایید قرار گرفته‌اند می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته تبلیغاتی خدماتی به پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند مراجعه کنند و آنجا گزینه‌ای پیش‌بینی شده که می‌توانند درخواستشان را ثبت کنند. پس از آن ما به پیام‌رسان‌ها ارجاع می‌دهیم و قرار شده آنها یک بسته رایگان و یک بسته با تخفیف برای آنها در نظر بگیرند.

وی افزود: برای دوره تبلیغات یک کانال با تیک آبی برای هر نامزد اختصاص داده می شود و یا کانالی که خودشان دارند تیک آبی خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره برنامه فضایی ایران، گفت: یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌کنیم این است که بتوانیم در کشورهای دیگر برای دانشِ فضایی دانشمندان فضایی کشور بازاریابی کنیم. مذاکراتی در حال انجام است و وقتی به نتیجه رسید اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

زارع پور تاکید کرد: الان ظرفیت‌های ما به اندازه‌ای رسیده که بتوانیم برای پرتاب‌گرهای خود و مشارکت با کشورهای دیگر در ساخت ماهواره‌های سنجشی همکاری کنیم که این مسیر در حال دنبال شدن است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.