روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 41057
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 خرداد 1402 - 15:13 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر بهداشت: دولت وعده‌ای برای تجهیز بیمارستان در اندونزی نداده است

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: از سوی دولت وعده‌ای برای تجهیز بیمارستان در اندونزی داده نشده و صادرات تجهیزات پزشکی به این کشور در دستور کار است.
وزیر بهداشت: دولت وعده‌ای برای تجهیز بیمارستان در اندونزی نداده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،بهرام عین‌اللهی،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جذب گردشگران سلامت اظهار داشت: به ۲۲۰ مرکز مجوز دادیم که بتوانند گردشگران سلامت را خدمات دهند و تقریبا همه استان ها را درگیر کردیم و بخش های مجزای برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

عین‌اللهی با اشاره به ظرفیت بیمارستان حضرت مهدی که چندی پیش از سوی رییس جمهور افتتاح شد گفت: این بیمارستان از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور است که تحمل ۹ ریشتر زلزله را دارد.

وزیر بهداشت با اشاره به تولید تجهیزات پزشکی در کشور افزود: ۴۰درصد تجهیزات پزشکی در کشور را از تولیدات دانش بنیان استفاده می‌شود.

عین اللهی با اشاره به صادرات تجهیزات پزشکی به کشور اندونزی بیان داشت: خبر اشتباهی در این مورد منتشر شد و اعلام کردند که ده بیمارستان در اندونزی از سوی ایران تجهیز می شود درصورتیکه ما هیچ قولی در این زمینه ندادیم و بحث صادرات است و از افتخارات ایران است که تجهیزات پزشکی صادر می کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.