روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 22061
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 06 مهر 1400 - 15:05 | | ارسال توسط :

وقایع ۸ سال دفاع مقدس گوشه‌ای از واقعه عاشورا

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در مراسم گرامیداشت دوران دفاع مقدس و اربعين حسيني در كيش، گفت: وقایع هشت سال دفاع مقدس، گوشه‌ای از واقعه عاشوراست.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی، گفت: دوران دفاع مقدس، دانشگاه انسان سازی بود و انسان‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس تربیت شدند و هر کدام از آن‌ها تاثیر مثبتی در جهان اسلام داشتند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، همه اقوام ایرانی در کنار هم با دشمن بعثی جنگیدند، افزود: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت مدلی را طراحی کرد که مسلمانان کشور‌های ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و سوریه دوشادوش هم با تکفیری‌ها جنگیدند و آن‌ها را شکست دادند.

امام جمعه کرمان گفت: هشت سال با دشمن بعثی و قدرت‌های بزرگ دنیا جنگیدیم و خم به ابرو نیاوردیم و پرورش یافتگان دوران دفاع مقدس، در سال‌های بعد، عراق را نجات دادند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی افزود: شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس، جایگاه والایی در کشور ما دارند، اما هیچ آثاری از جنگ هشت ساله در عراق وجود ندارد.

وی افزود: جنگ‌ها با خشونت و ویرانی همراه هستند و به همین دلیل از آن‌ها یاد نمی‌شود، اما دفاع مقدس ملت ایران، ارزش‌های والایی دارد و همیشه در خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.