روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41634
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 31 خرداد 1402 - 11:03 | | ارسال توسط :

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی، سرپرست اداره بهزیستی کیش معرفی شد

پس از ۹ ماه بلاتکلیفی، طی حکمی از سوی «علی محمد قادری» معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، سرپرست جدید اداره بهزیستی کیش امروز معرفی شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،با حضور «عبداله کرم زاده » رییس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور و طی یک جلسه دورن سازمانی، «محمدرضا حیدرهایی» به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی کیش معرفی شد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است‌: با عنایت به تکالیف محوله و سیاست‌های راهبردی سازمان در عرصه‌های رفاه و تولی گری سلامت اجتماعی و در راستای توانمند سازی و خدمات رسانی هدفمند به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانت درون و برون سازمانی حداکثر ظرفیت و توان خویش را جهت ظرفیت سازی مستعمر به کار گیرید.

«حیدرهایی» ۴۵ سال سن و زاده شهر تهران است؛ او از ابتدا در سازمان بهزیستی مشغول به کار شده و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی است.

وی سابقه مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور را در کارنامه خود دارد.

پس از مرخصی مدت‌دار «شقایق کهور زاده» رییس سابقه اداره بهزیستی کیش از این مجموعه در مهرماه سال گذشته، عملا این اداره به مدت ۹ ماه، بدون رییس و سرپرست بود.

طی این مدت «معصومه محمودپور» به عنوان جانشین ریاست این اداره در جلسات حاضر می‌شد اما او نیز طبق قانون اختیارات کافی را نداشت.

 بیش از ۲۵۰ نفر در کیش تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.