روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 35094
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 16 مهر 1401 - 16:26 | | ارسال توسط :

پلیس کیش امسال ۲۱۱ هزار خدمت ارایه کرد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پلیس این جزیره در سال در بخش‌های مختلف انتظامی به ۲۱۱ هزار خدمت به مسافران و کیشوندان ارایه کرد.
پلیس کیش امسال ۲۱۱ هزار خدمت ارایه کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، علی اصغر جمالی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کیش اظهار داشت: این خدمت ها شامل ۷۱ هزار مورد در بخش، ۵۱ هزار مورد در دریابانی، ۴۷ هزار مورد در پلیس راهور، ۱۹ هزار مورد در گذرنامه، ۲۰ هزار مورد در اماکن عمومی، ۲ هزار مورد در پلیس آگاهی، ۲ هزار مورد در وظیفه عمومی و یکهزار مورد در پلیس فتا است.
وی افزود: طی این مدت ۶۸۲ طرح مختلف در حوزه های مختلف انتظامی و دریابانی انجام شده که در نتیجه آن دستگیری سارقان ۳۴ درصد، کشف اموال مسروقه سه درصد افزایش یافته و از افزایش سرقت جلوگیری شده است.
جمالی گفت: افزایش کشف ۱۴ درصدی قاچاق سوخت و کالا و ۲۲ درصد کشف پرونده های کلاهبرداری و کاهش ۱۹ درصدی تصادفات از دیگر دستاوردهای فرماندهی انتظامی است.
وی با بیان اینکه پلیس در عرصه اجتماعی از همه ظرفیت های برای تحقق امنیتی استفاده می کند یادآور شد: ولایت مداری و خدمت به مردم شاکله خدمت در فراجا است و فرماندهی انتظامی ویژه کیش با هدف حفظ امنیت پایدار در کنار مردم قرار گرفته است.
۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در کیش امحا شد
همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ۱۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جزیره کیش امحا شد.
فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی جزیره کیش در این ارتباط گفت: امسال چهار باند عمده تهیه مواد مخدر منهدم و ۱۰۴ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شده است و با مشارکت پلیس های تخصصی در جلوگیری از ورود مواد مخدر، کشف و ضبط این مواد کاهش چشمگیری در مواد مخدر داشته است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.