روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32570
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 21 تیر 1401 - 9:27 | | ارسال توسط :

پوستر بیست و پنجمین جشنواره تابستانی کیش رونمایی شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، پوستر بیست و پنجمین جشنواره تابستانی کیش با حضور مدیرعامل ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش، مدیران عامل اصناف و فعالان بخش خصوصی کیش و اصحاب رسانه در تالار شهر کیش با پس زمینه حضور خانواده ها در فضای تفریحی و سیاحتی و شعار تخفیفات باورنکردنی وجوایز ویژه توسط […]

پوستر بیست و پنجمین جشنواره تابستانی کیش رونمایی شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، پوستر بیست و پنجمین جشنواره تابستانی کیش با حضور مدیرعامل ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش، مدیران عامل اصناف و فعالان بخش خصوصی کیش و اصحاب رسانه در تالار شهر کیش با پس زمینه حضور خانواده ها در فضای تفریحی و سیاحتی و شعار تخفیفات باورنکردنی وجوایز ویژه توسط بخش خصوصی و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش رونمایی شد.

بنابراین گزارش، محسن قریب در این آیین با اشاره به اینکه بالغ بر دو دهه است که کیش سردمدار برگزاری جشنواره های تابستانی است افزود: جشنواره تابستانی کیش پس از جشنواره فیلم فجر پرمخاطب ترین و از نظر تعداد روزهای برگزاری نخستین و بزرگترین جشنواره کشوری است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا به مدت دوسال موجب تاخیر در برگزاری جشنواره های تابستانی شد افزود: پس از فروکش کردن کرونا، بروز مستمر زلزله تاخیر در برگزاری جشنواره تابستانی که پس از دوسال مصمم به اجرای آن بودیم ایجاد کرد و در هفته اخیر نیز با افزایش مجدد میزان ابتلا به کرونا در کشور روبرو هستیم.

قریب با تاکید بر اینکه با وجود تمامی مسائل و مشکلات موجود تصمیم بر این شد که جشنواره تابستانی کیش در بازه زمانی ۱۵ روزه از ۲۲ تیرماه تا ۵ مرداد ماه برگزار شود تاکید کرد: در ادامه جشنواره تابستانی، جشنواره های متعدد جزیره فوتبال و جزیره خوشمزه که تا پاییز ادامه خواهد یافت از جمله برنامه هایی است که توسط بخش خصوصی کیش در راستای رونق مجدد جزیره مرجانی کیش تدوین و طراحی شده و اجرایی می شود.

وی با اشاره به آیین افتتاح جشنواره تابستانی کیش در ۲۲ تیرماه جاری از برگزاری آیین افتتاح جشنواره جزیره فوتبال در شب عید غدیر و جشنواره خوشمزه در روز عید غدیر خم خبرداد.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز با تقدیر از همراهی و همکاری اصحاب رسانه در اطلاع رسانی آیین ها و جشنواره های کیش اظهار کرد: متغیرهای بسیاری اعم از تحریم ها، کرونا، شرایط نامناسب اقتصادی و عدم ثبات در مدیریت ها و … موجب تاخیر در برگزاری جشنواره های کیش در طی سال های اخیر شده است اما با همدلی و همراهی می توان از این گذرگاه سخت عبور کرد.

وی تاکید کرد: هر رویداد گردشگری جذاب می تواند در جذب گردشگر و رونق دوباره کیش موثر باشد و در این مسیر نیاز به همراهی و همدلی تمامی مردم و بخش خصوصی و دولتی همچنین همراهی اصحاب رسانه است.

مسیح الله صفا مدیرعامل جامعه هتلداران کیش نیز با اشاره به اینکه بی تردید هر حرکتی دارای نقدهایی است تاکید کرد: هر نقد سازنده ای می تواند عامل رشد باشد

وی افزود: بی تردید تغییرات مدیریتی، دیدگاهی و … در شرایط کنونی کیش موثر بوده است و برای عبور از این شرایط نیاز است تا در کنار انتقادات سازنده، راهکارهای موثری نیز ارائه شود.

سعید یکه دهقان مدیر تبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، محسن ناصری رئیس هیئت مدیره جامعه پذیرایی و کاظم پناهی مدیرعامل جامعه پذیرایی کیش نیز در این آیین بر همدلی و همراهی تمامی بخش های دولتی و خصوصی در راستای بازگشت رونق به کیش با برگزاری جشنواره ها و آیین های جذاب تاکید کردند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.