روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 3151
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 03 تیر 1399 - 10:35 | | ارسال توسط :
پیام تبريك

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته قوه قضائیه

فرارسیدن هفته قوه قضائیه بر تمامی کارکنان دستگاه قضا که در راستای ایفای رسالت خطیر خویش و جلب رضایت پروردگار متعال مسئولانه تلاش می‌کنند فرخنده و مبارک باد.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفته قوه قضائیه بر تمامی کارکنان دستگاه قضا که در راستای ایفای رسالت خطیر خویش و جلب رضایت پروردگار متعال مسئولانه تلاش می‌کنند فرخنده و مبارک باد. 

از دیدگاه اسلام، منصب قضاوت، یکی از ظریف ترین، حساس ترین و مهم‌ترین جایگاه‌های اجتماعی است و قوه قضائیه به عنوان رکن مهم اجرای عدالت نقشی بی‌بدیل در برقراری نظم و امنیت در جامعه بر عهده دارد.

در جزیره کیش نیز با توجه به حجم گسترده مراودات تجاری، فعالیت‌های کلان اقتصادی و سرمایه گذاری، عملکرد موفق دستگاه قضا از عوامل مهم حفظ سلامت اجتماعی و ضامن احقاق حقوق فردی و اجتماعی ساکنان و گردشگران است. بی‌تردید وظیفه شناسی کارکنان خدوم دادگستری در ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران و  رعایت عدالت محوری موجب ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت فضای فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه آزاد تجاری و صنعتی شده است.

 ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام هفتم تیر و عرض خداقوت به همه تلاشگران خستگی‌ناپذیر قوه محترم قضائیه به ویژه کارکنان و مسئولان خدوم دستگاه قضا در جزیره زیبای کیش، از درگاه ایزد منان برای تمامی این بزرگواران سلامت و سعادت و توفیق خدمت مستمر خواستارم.

 غلامحسین مظفری

                                                                                رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.