روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 41024
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1402 - 16:20 | | ارسال توسط :

پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا( ع)

میلاد پرنور و سرور ميلاد عالم آل محمد، هشتمين حجت سرمد، نگين درخشان وطن، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) بر تمامي مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيبای كيش فرخنده و مبارک باد.
پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا( ع)

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش، یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.

نمونه این عشق و ارادت را می توان در جزیره کیش یافت که دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با برپایی پرشور و باشکوه جشن میلاد امام همام، ارادت خود را به ثامن الائمه، امام رضا (ع) به منصه ظهور می گذارند.

اینجانب ضمن تبریک این روز مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) درجای‌جای این کره خاکی و همچنین کیشوندان و گردشگران جزیره کیش، از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش‌از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم. 

سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش

| منبع خبر : پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.