روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18591
  پرینتخانه » اقتصادی, ایران تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400 - 12:51 | | ارسال توسط :

پیام تبریک وزیر نفت به رئیس‌جمهوری منتخب کشور

وزیر نفت در پیامی موفقیت حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم رییسی» رییس‎‌جمهوری منتخب در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور را تبریک گفت.
پیام تبریک وزیر نفت به رئیس‌جمهوری منتخب کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «بیژن نامدار زنگنه» در این پیام آورده است: حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور منتخب مردم ایران، ​با سلام و احترام، بدین‌وسیله موفقیت جناب‌عالی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جناب‌عالی در ایفای این مسوولیت سنگین، موفقیت و برای ملت شریف و ایران عزیز سربلندی مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه ۲۸ خرداد در ایران برگزار شد. بر اساس نتایج نهایی انتخابات، از کل واجدین شرایط ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر ، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸.۸ درصد است.

سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام نخست، محسن رضایی میرقائد با سه میلیون ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای و عبدالناصر همتی با ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر در رتبه چهارم قرار گرفت و بقیه آرا به عنوان آرا باطله ماخوذه سه میلیون ۷۲۶ هزار و ۸۷۰ رای است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.