روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 12855
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 13:54 | | ارسال توسط :

پیروزی ایمان بر وسوسه نفسانی

پاکدستی و تعهد راننده تاکسی کیش کیف حاوی پول نقد را به صاحبش برگرداند.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علی اکبر خاتمه یکی از رانندگان تاکسی جزیره کیش کیف پول مسافر تهرانی را پس از مشاهده داخل تاکسی خود به صاحب آن بازگرداند.
خاتمه گفت: یکی از مسافران را از رستوران به هتل محل اقامتش منتقل کردم و بعد از پیاده شدن مسافر و در مسیر بازگشت متوجه شدم کیف پولی حاوی کارت شناسایی و ۸ میلیون تومان پول نقد روی صندلی تاکسی جامانده است.
آقای خاتمه گفت: مسافر بعد از اطلاع از اتفاق با واحد نظارت و بازرسی حمل و نقل تماس گرفت و با هماهنگی به هتل اقامت مسافر رفتم و کیف را مسافر تحویل دادم.
این راننده شریف و متعهد با آنکه نیاز مالی هم داشت، اما برابر وسوسه نفس پیروز شد و از اینکه در پیشگاه خداوند و بنده خدا از این آزمایش سربلند بیرون آمد بسیار خشنود بود.
علی اکبرترکمانی کارمند بازنشسته ساکن تهران نیز از این اقدام راننده تاکسی کیش تشکر کرد و گفت: علاوه بر وجه نقد، مدارک شناسایی و کارت‌های بانکی هم داخل کیف داشتم و بازگشت کیف برایم بسیار مهم بود.
رانندگان جزیره کیش به پاکدستی معروف اند و اشیاء جا مانده در تاکسی را در کمترین زمان ممکن به مسافران تحویل می‌دهند تا گردگشران با خاطره خوش جزیره کیش را ترک کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.