روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37670
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1401 - 10:33 | | ارسال توسط :

پیش بینی رشد ۱۵ درصدی ورود مسافر به کیش در نوروز ۱۴۰۲

رئیس مرکز بهداشت کیش با اشاره به پیش بینی رشد ۱۵ درصدی ورود مسافر در نوروز ۱۴۰۲ گفت: طرح ستاد نوروزی مرکز بهداشت با هدف حفظ سلامت ساکنان و گردشگران از ۲۵ اسفند امسال در کیش آغاز می‌شود.
پیش بینی رشد ۱۵ درصدی ورود مسافر به کیش در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رئیس مرکز بهداشت کیش در جلسه ستاد نوروزی مرکز بهداشت با حضور مسئولان واحد‌ها افزود: با توجه به پیش بینی رشد ۱۵ درصدی ورود گردشگر به کیش در نوروز با شروع طرح ستاد نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال آینده، تیم‌های نظارتی بازدید‌های منسجم و نظارتی خود را شروع می‌کنند.

دکتر رضانیا گفت: همزمان با فعالیت‌های ستاد نوروزی از ۲۵ اسفند، با راه‌اندازی گروه‌های ویژه نظارتی و بازدید‌های منسجم، از روند فعالیت اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی به صورت مستمر بازرسی می‌شود و این برنامه در روز‌های تعطیل نیز باجدیت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم نوروز نیز همچون سال‌های گذشته میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم و ارائه خدمات به شکلی باشد که در ماه مبارک رمضان، رضایت خاطر گردشگران و میهمانان ورودی به جزیره کیش را فراهم کنیم.

دکتر رضانیا در خصوص فعالیت مرکز بهداشت کیش در ایام نوروز گفت: تمامی کارکنان در بخش‌ها و واحد‌های مرکز بهداشت کیش، به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت فعال هستند و برای ارائه خدمات به ساکنان و مهمانان نوروزی برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: رعایت کامل ضوابط بهداشتی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل از مهمترین نکات بهداشتی است و بازرسان بهداشتی به آن اهمیت می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت کیش افزود: مرکز بهداشت در دو نوبت صبح و عصر فعال بوده است و به ارائه خدمات به ساکنان و مسافران خواهد پرداخت.

وی در خصوص ساعات کاری پایگاه‌های صدف و سحر نیز گفت: هر دو پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل و در ایام غیر تعطیل در نوبت صبح فعال خواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: درمانگاه کووید مرکز بهداشت کیش در روز‌های هفته و ایام تعطیل و غیر تعطیل فعال در نوبت صبح، آماده ارائه خدمات به مردم است.

دکتر رضانیا از لزوم آمادگی واحد‌ها برای تهیه ملزومات مورد نیاز در این ایام خبر داد و عنوان کرد: پیگیری نظام مراقبت بیماری‌ها توسط واحد بیماریها، مکاتبه با داروخانه‌های شهر برای ذخیره سازی دارو، اعلام حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز ازطریق هماهنگی باستاد نوروزی درحال پیگیری است.

تهیه متن در زمینه توصیه‌های دارویی و بهداشتی در حوزه کرونا، بهداشت سفر، تغذیه و ارایه اطلاعات به ستاد نوروزی کیش برای تهیه وتوزیع بروشور‌های اطلاع رسانی و اعلام شماره‌های پیگیری شکایات بهداشتی برای اطلاع ساکنان و گردشگران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.