روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24690
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 12:33 | | ارسال توسط :
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش:

پیوند رسانه ها با دنیای جدید لازمه تداوم فعالیت آنها است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پیوند رسانه ها با دنیای جدید لازمه تداوم فعالیت و بقای آنها با در شرایط تغییرات گسترده است.
پیوند رسانه ها با دنیای جدید لازمه تداوم فعالیت آنها است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حسین شمسیان یکشنبه شب در دیدار با اصحاب رسانه جزیره کیش اظهار داشت: هم اکنون دنیای پیرامون ما به شدت تحت تاثیر تکنولوژی بوده و روزانه تغییرات زیادی را به خود می بیند.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل فعالیت هایی در شرایط تغییر موفق هستند که بتوانند خود را با آن برای این تغییر هماهنگ کنند یادآور شد: رسانه ها به ویژه رسانه های مکتوب نیز از این مساله مستثنی نیستند و باید تغییرات را لازمه تداوم فعالیت ها و بقای خود بدانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد یادآور شد: کیش باید به عنوان گلخانه ای برای نوآوری و پیشرفت تبدیل شود و رسانه ها هم نباید از نی غافله عقب بمانند و در این مسیر این معاونت حامی رسانه ها است.

وی یادآور شد: اما باید رسانه های جزیره خود بتوانند راهی برای موفقیت در این مسیر تدوین و به دست اندار کاران حوزه فرهنگی جزیره پیشنهاد کنند تا در کنار هم در این راه حرکت کنیم.

وی افزود: انتظار می رود با ارائه پیشنهاد از سوی اصحاب رسانه به نقطه مشترکی در چگونگی تعامل برسیم و سعی بر این است که جایگاه و شان اصحاب رسانه رعایت شود و کسی خارج از اصحاب رسانه جزیره درگیر امور در جزیره کیش نمی شود و در برنامه‌های پیش رو تقویم کاری سالانه تدوین می شود.

رضا اردلان مدیر امور فرهنگی و اموزش جزیره کیش نیز در این آیین گفت: هم اکنون در این جز به جز نمایندگی رسانه های سراسری، ۲۷ رسانه فعالیت دارند که شامل سه روزنامه، هفت هفته نامه، ۶ ماه نامه، چهار فصل نامه و هفت پایگاه خبری است.

مدیرعامل خانه مطبوعات کیش نیز گفت: در این جزیره تمامی اختیارات وزارت ارشاد به سازمان منطقه آزاد کیش تفویض شده است و رسانه های کیش از حمایت هایی که  این وزارتخانه در زمین اصلی از رسانه ها می کند محرومند.

زیبا حسین زاده یادآور شد: با توجه به اینکه در کیش امکان فروش برای نشریات وجود ندارد تامین هزینه انتشار، پرسنل و اجاره محل اسکان رسانه از مواردی است که باید به صورت خودگران و از دریافت تبلیغات و آگهی تامین شود و با این رویکرد باقی ماندن در صحنه و فعالیت برای نشریات بسیار دشوار است.

وی یادآور شد: خبرنگاران جزیره کیش همواره با سخت ترین شرایط آب و هوایی تلاش کرده اند تا همواره در پوشش اخبار و معرفی زیبایی و ظرفیت های جزیره در ساخت بهترین شرایط برای مردم گام بردارند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.