روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10119
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 01 آذر 1399 - 6:31 | | ارسال توسط :

پیگیری یک مطالبه مردمی

بیش از یک ماه است تنها داروخانه غیردولتی منطقه سفین جزیره کیش تعطیل شده و ساکنان این منطقه باید نیازهای دارویی خود را از داروخانه مرکز بهداشت تهیه کنند.
پیگیری یک مطالبه مردمی

بیش از یک ماه است تنها داروخانه غیردولتی منطقه سفین جزیره کیش تعطیل شده و ساکنان این منطقه باید نیازهای دارویی خود را از داروخانه مرکز بهداشت تهیه کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، بیش از یک ماه است که داروخانه فازF که تنها داروخانه غیر دولتی منطقه سفین کیش بود تعطیل شده و ساکنان این منطقه که شامل سفین های جدید و قدیم، فازهای F، A1،A2، G، C، نوبنیادهای ۱-۲و۳ است باید برای تامین نیازهای دارویی خود یا به مرکز بهداشت مراجعه کنند که این داروخانه نیز زمان محدودی برای فعالیت دارد و یا به بیمارستان یا مرکز شهر مراجعه کنند که در صورت ضرورت برای تهیه دارو علاوه بر پرداخت هزینه بالا برای تردد زمان بسیاری نیز از دست خواهند داد.

روزنامه اخبار کیش در پیگیری این خبر با دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفتگو کرد.

وی در تماس های متعدد هفته های گذشته در خصوص بررسی صلاحیت و شرایط درخواست کنندگان دریافت مجوز تاسیس داروخانه به خبرنگار ما خبرداده بود.

و در نهایت رئیس مرکز توسعه سلامت کیش روز گذشته در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: مجوز داروخانه با تعهد ۵ ساله خدمت در منططقه سفین از طرف کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان صادر شده است.

وی افزود: صاحب مجوز سه ماه وقت دارد تا برای راه اندازی و سرویس دهی به ساکنان منطقه سفین اقدام کند و در صورتی که این مهلت به پایان برسد مجوز لغو و به فرد متقاضی دیگری واگذار خواهد شد.

جزیره کیش با وسعت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد که به طور تقریبی نیمی از ساکنان آن در منطقه سفین زندگی می کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.