روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42013
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 12 تیر 1402 - 17:05 | | ارسال توسط :

کانون وکلای مرکز، قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز کشور

تیم تنیس روی میز کانون وکلای مرکز قهرمان رقابت‌های تنیس در ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری به میزبانی کیش شد.
کانون وکلای مرکز، قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، تیم کانون وکلای مرکز (تهران) در روز پایانی رقابت‌های بخش تیمی و در نیمه نهایی سه بر صفر کرمان را شکست داد و راهی دیدار پایانی مسابقات شد، تیم فارس هم سه بر دو توانست تیم گیلان را شکست دهد و حریف تیم مرکز در دیدار پایانی شود.

در دیدار پایانی بخش تیمی رقابت‌های تنیس روی میز تیم مرکز سه بر صفر تیم کانون وکلای فارس را شکست داد تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم‌های گیلان و کرمان هم مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رقابت‌های فوتسال هم تیم‌های مازندران، گلستان، کردستان، مرکز، اصفهان و هرمزگان به ترتیب تیم‌های سمنان، همدان، خراسان، خوزستان، آذربایجان غربی، بوشهر و اردبیل را مغلوب کردند.

دیدار تیم‌های کرمان و کرمانشاه و آذربایجان شرقی و گیلان هم با نتیجه تساوی به پایان رسید، همچنین تیم سمنان پس از مغلوب شدن برابر مازندران، توانست تیم آذربایجان غربی را شکست دهد.

در رقابت‌های والیبال بخش بانوان، تیم‌های خراسان، مرکز و اصفهان توانستند تیم‌های آذربایجان شرقی، کرمان و کردستان را مغلوب کنند.

در رقابت‌های والیبال آقایان تیم فارس ابتدا به مصاف تیم مرکز رفت و این تیم را دو بر یک شکست داد و در بازی بعد خود هم توانست تیم اصفهان را پشت سر بگذارد.

تیم مرکز هم پس از شکست برابر تیم فارس، تیم اصفهان را مغلوب کرد.

تیم‌های البرز، مازندران و گلستان هم توانستند تیم‌های گیلان، آذربایجان غربی و خراسان را شکست دهند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.