روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25078
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 دی 1400 - 16:45 | | ارسال توسط :

کشف و تحویل کیف گم‌شده گردشگر خارجی در کیش

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کیش، گفت: با تلاش مامور یگان امداد کیش کیف گم‌شده یکی از گردشگران خارجی کشف و به او تحویل داده شد.
کشف و تحویل کیف گم‌شده گردشگر خارجی در کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ؛ سرهنگ میر حسینی افزود: ماموران یگان امداد پلیس کیش هنگام گشت زنی در پارک شهر کیف زنانه‌ای را پیدا کرده و پس از چند مرتبه اعلام از طریق بلندگوی پارک شهر موفق به پیدا کردن صاحب کیف نشدند.

وی افزود: مأموران با رویت بلیط‌های تفریحی داخل کیف و درج شماره تماس صاحب کیف، ضمن برقراری تماس پس از گفتگو با او متوجه شدند این گردشگر در یکی از هتل‌های جزیره اقامت دارد و ماموران با حضور در محل اقامت گردشگر، کیف را تحویل دادند.

وی گفت: گردشگر خارجی که از این اقدام انسان‌دوستانه مأمور پلیس شگفت‌زده شده بود با تقدیر از کارکنان انتظامی عنوان کرد که تاکنون چنین رفتاری از پلیس کشور خود دریافت نکرده بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری کیش با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت تمامی گردشگران است، مطرح کرد: صحت عمل و پاکدستی از ویژگی‌های برتر پلیس کشور اسلامی است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.