روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7825
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 06 مهر 1399 - 12:10 | | ارسال توسط :

کشف یک تن ماهی بدون مجوز بهداشتی و چند خبر دیگر انتظامی در هرمزگان

کشف یک تن ماهی بدون مجوز بهداشتی درحاجی آباد، کشف ۵۵۰ کیلوو ۸۰۰ گرم تریاک، دستگیری ۹ متهم تحت تعقیب،کشف ۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق درمیناب،۹۱ راس دام قاچاق درمیناب و دستگیری قاتل نزاع خیابانی در رودان از خبرهای حوزه انتظامی هرمزگان در روز جمعه بوده است.
کشف یک تن ماهی بدون مجوز بهداشتی و چند خبر دیگر انتظامی در هرمزگان

کشف یک تن ماهی بدون مجوز بهداشتی درحاجی آباد، کشف ۵۵۰ کیلوو ۸۰۰ گرم تریاک، دستگیری ۹ متهم تحت تعقیب،کشف ۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق درمیناب،۹۱ راس دام قاچاق درمیناب و دستگیری قاتل نزاع خیابانی در رودان از خبرهای حوزه انتظامی هرمزگان در روز جمعه بوده است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، سرپرست فرماندهی انتظامی حاجی آباد از توقیف ۲ دستگاه پراید وانت و کشف یک تن ماهی خام بدون مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ علی اکبر مرادی با اعلام این خبر افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
**
 فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: ۵۵۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته از قاچاقچیان کشف و در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر شدند.
سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با همکاری ماموران انتظامی بندرلنگه، میناب، رودان و حاجی آباد اجرا شد با اقدام‌های اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی چهار باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و در عملیاتخهای جداگانه دستگیر شدند.
وی بیان داشت: در این راستا چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین متعلق به سوداگران شناسایی و توقیف شد.
**
فرمانده انتظامی رودان گفت: ۹ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان دستگیر شدند. 
سرهنگ رمضان شهریاری افزود: اتهام افراد دستگیر شده قاچاق موادمخدر، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، اتهام مالی و پرداخت نکردن دیه بوده است.
**
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ دستگاه کامیون تانکردار به ارزش پنج میلیارد ریال در محور بندرعباس به میناب خبر داد. 
سردار غلامرضا جعفری افزود: در این راستا ۲ متهم  دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
**
 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت:  ۹۱ راس دام قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در یک عملیات پلیسی در میناب کشف شد.
سرهنگ علیرضا گزمه اظهار داشت: قاچاقچیان قصد انتقال این دام ها از طریق دریا به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس داشتند که با شگردهای پلیسی ماموران و انجام گشت‌های نامحسوس محل دپوی احشام را شناسایی و این تعداد راس دام کشف شد.
**
 فرمانده انتظامی رودان از وقوع نزاع خیابانی منجر به قتل و دستگیری قاتل ۲۵ ساله کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع در این شهرستان خبرداد. 
 سرهنگ رمضان شهریاری گفت: در بعد از ظهر روز ۳۱ شهریور خبر نزاع و درگیری با چاقو بین ۲ نفر در حوزه استحفاظی رودان به مرکز ۱۱۰ اعلام که بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.
وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی ۵۱ ساله در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو  و جسم تیز و برنده به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی، براثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.
وی بیان داشت: در ادامه این عملیات افسران رودان، قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی و در عملیات ضربتی و منسجم پلیسی نامیرده را دستگیر کردند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.