روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28829
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401 - 13:30 | | ارسال توسط :

کلاهبرداری با جعل شماره‌های سازمان‌های دولتی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش با هشدار به کاربران فضای مجازی، گفت: سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی با شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با مردم ارتباط نمی‌گیرند.
کلاهبرداری با جعل شماره‌های سازمان‌های دولتی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرگرد محسن بابایی، گفت: با توجه به هشدار‌های پلیسی هیچ سازمان و نهاد رسمی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با مردم تماس نمی‌گیرد.

وی افزود: ساکنان و گردشگران به پیامک‌هایی ارسال شده دقت کنند و به هیچ عنوان از قبول درخواست تلفنی افراد ناشناس مبنی بر انجام هرگونه عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و کد فعالسازی نرم افزار‌های بانکی به بهانه برنده شدن در مسابقه و یا قرعه کشی‌های رادیویی و تلویزیونی خودداری کنند.

سرگرد بابایی، افزود: کلاهبرداران همواره از غفلت مردم و با انجام ترفند‌های فریبانه سعی می‌کنند در رده اول اطمینان مخاطب را نسبت به واقعی بودن تماس جلب کرده و سپس برای دست یابی به اهداف مجرمانه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: مردم در صورت دریافت هر گونه تماس‌های مشکوک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی‌های تلویزیونی و رادیویی، از ارائه هرگونه اطلاعات بانکی خودداری کرده و موضوع را به پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.