روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 39311
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 فروردین 1402 - 16:22 | | ارسال توسط :

کمیته نظارت نوروزی کیش به ۳۴۹ شکایت رسیدگی کرد

رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش گفت: ناظران این کمیته از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین امسال به ۳۴۹ مورد شکایت از واحدهای صنفی رسیدگی کردند.
کمیته نظارت نوروزی کیش به ۳۴۹ شکایت رسیدگی کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، ابراهیم میرزایی گودرزی اظهار کرد: در این مدت از مجموع ۳۴۹ شکایت ارسال شده از سوی گردشگران تعداد ۲۱۶ مورد توسط کارشناسان بازرسی رسیدگی و تعداد ۱۳۳ مورد نیز به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.

وی اضافه کرد: “بازرسی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر فعالیت کمیته های چندگانه” از مهمترین اقدامات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران است.

وی افزود: عملکرد کارکنان فرودگاه و بندرگاه، رسیدگی به شکایات ارسالی، رفع مشکلات مسافران با هماهنگی عوامل فرودگاه و بندرگاه و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

میرزایی گودرزی یادآور شد: نظارت و کنترل بر فعالیت اجرائیات مستقر در اسکله تفریحی، ایستگاه های دوچرخه و امور دریایی، آتش نشانی، وضعیت کمپ های اضطراری سرپوشیده، نظارت و بازدید از بازار میوه و تره بار، بررسی وضعیت سایت بازیافت نیز از جمله اقدامات انجام شده از سوی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی است.

وی اظهار کرد: سامانه ۱۲۴ در تمام مدت سال به ویژه در ایام نوروز پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی می باشد که در راستای معرفی این سامانه به گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام نقاط سطح شهر، فروشگاه ها و مراکز تفریحی انجام شده است.

میرزایی گودرزی با اشاره به نظارت های فراگیر و مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی و بازرگانی بر بازارهای کیش، گفت: با تشکیل تیم های نامحسوس افتخاری؛ گزارشات از سطح شهر و ادارات تهیه و برای مسوولان مربوطه ارسال می شود.

رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی یادآور شد: گشت های بازرسی در سطح جزیره کیش حضوری فعال داشته و موضوعات مختلف در سطح جزیره را رصد می کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.