روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 44777
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 مهر 1402 - 11:26 | | ارسال توسط :
در واکنش به اهانت مجدد به قرآن کریم؛

کنعانی: دولت سوئد باید به اصول بنیادین حقوق بشر پایبند باشد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن پایبندی جدی به اصول بنیادین حقوق بشر و تلاش برای ترویج اخلاق و همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان از طریق انجام اقدامات عملی و موثر، به بدیهی‌ترین مطالبه مسلمانان مسئولانه پاسخ دهد.
کنعانی: دولت سوئد باید به اصول بنیادین حقوق بشر پایبند باشد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اظهار داشت: متأسفانه همچنان شاهد تکرار جسارت به مقدسات اسلامی در اقدامی مغایر با مبانی اصیل حقوق بشر هستیم.

وی ادامه داد: این اقدامات نفرت پراکنانه، هتاکی و تعرض به حقوق و ارزش‌های بیش از دو میلیارد مسلمان، در مقابل حضور منفعل پلیس سوئد که حفظ امنیت و ممانعت از تعرض به حقوق دیگران مهمترین مسئولیت آن به شمار می‌رود، صورت گرفته است که البته از ذهن مردم آزاداندیش و حقیقت جوی جهان هرگز پاک نخواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: از منظر جمهوری اسلامی ایران ادعاهای بدون عمل مقامات سوئدی در محکومیت و مخالفت با تعرض به قرآن کریم کافی نیست.

کنعانی افزود: بر این اساس از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن پایبندی جدی به اصول بنیادین حقوق بشر و تلاش برای ترویج اخلاق و همزیستی مسالمت آمیز ادیان از طریق انجام اقدامات عملی و موثر، به بدیهی‌ترین مطالبه مسلمانان و موحدان جهان مسئولانه پاسخ دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.