روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 19455
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 13:59 | | ارسال توسط :

کوتاهی شرکت پشتیبانی و اختلال در تلفن همراه در کیش

مدیرعامل شرکت تله کیش با اشاره به کوتاهی شرکت پشتیبانی دکل‌های یکی از اپراتور‌های تلفن همراه در کیش، گفت: اپراتور‌ها موظف به ارائه خدمات به مشترکان خود در جزیره کیش هستند.
کوتاهی شرکت پشتیبانی و اختلال در تلفن همراه در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، نجاری افزود: در جزیره کیش فضای آنتن دهی مانند سراسر کشور بر عهده اپراتورهاست.

وی گفت: در کشور اپراتور‌ها منطقه‌ای را از شهرداری اجاره می‌کنند و به مشترکان سرویس ارائه می‌کنند، اما در جزیره کیش در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار در کشور مطالعه تجمیع دکل‌های مخابراتی انجام شده است.

وی گفت: در سال ۹۴ این پروژه حضور شرکت فن آسیا با ۳۱ نقطه دکل تجمیعی در جزیره کیش اجرا شده است.

نجاری گفت: اختلال پیش آمده ناشی از مشکل تجهیزات در دکل جزیره کیش ناشی از کوتاهی شرکت‌های پشتیبانی اپراتور مربوطه بوده و می‌بایست شرکت پشتیبانی دهنده این دکل را به مدار برگرداند.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش همیشه پیگیر مشکلات حوزه ارتباطات بوده است و دکل های تجمیعی ناشی از پیگیری ها بوده است اما اپراتور‌ها نیز باید پاسخگوی مشکلات نسبت به مشترکان خود باشند.

نجاری گفت: با توجه به اینکه شرکت تله کیش به عنوان میهمان بر روی بستر همراه اول فعالیت می کند و به مشترکان سرویس ارائه میدهد در هر نقطه ای که همراه اول فعال است به مشترکان خود خدمات ارائه می کند.

وی گفت: در جلسه‌ای که با نمایندگان اپراتورهای خدمات دهنده در کیش در ماه گذشته برگزار شد سه تفاهم نامه به امضا رسید و قول گرفته شد که این اپراتورها با شرکت فن آسیا که به شکل پیمانکار دکل‌های مخابراتی را اداره می‌کند سریعا وارد مذاکره شوند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

نجاری افزود: مشترکان تله کیش می‌توانند با روش‌های انلاین قبوض خود را پرداخت کنند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.