روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45850
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 17 آبان 1402 - 12:28 | | ارسال توسط :

«کیش اینوکس» یک فرصت استثنایی برای تجار و بازرگانان است

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: «کیش اینوکس» یک رویداد بی بدیل و مهمترین اتفاق اقتصادی کشور است که با محوریت کیش و مناطق آزاد رقم خورده است.
«کیش اینوکس» یک فرصت استثنایی برای تجار و بازرگانان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحمان سادات نجفی» روز چهارشنبه اظهار کرد:‌ نمایشگاه «کیش اینوکس» با مجری توانمند و قوی به یک رویداد تقویمی در کیش تبدیل شده و مهمترین رویداد اقتصادی کشور با محوریت کیش و مناطق آزاد است که برای دهمین سال در جزیره کیش برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از این رویداد بین المللی برای تقویت بخش خصوصی کیش استفاده شود، افزود: طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه تمامی بازیگرانی که در اقتصاد کشور نقش موثری دارند و به صورت عادی ملاقت و ارتباط با آنان شاید میسر نباشد در این رویداد بزرگ شرکت کرده و در دسترس فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران قرار می‌گیرند که این فرصت مغتنمی است که باید از آن به خوبی بهره برد.

«سادات نجفی» با بیان اینکه بهترین و موفق ترین تفام نامه‌ها و قراردادهای این جامعه تجار با بانک‌ها و بیمه‌ها در زمان برگزاری نمایشگاه‌های «کیش اینوکس» رقم خورده است، افزود: نمایشگاه‌ها در تمامی کشورها محلی برای آشنایی، ارتباط، مذاکره و تفاهم نامه ها است و ما باید از ظرفیت های ایجاد شده در حد توان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط خاص اقتصادی به خصوص از نظر تحریم‌ها قرار دارد تاکید کرد: اما این محدودیت ها به این معنا نیست که از فرصت های موجود غافل شویم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تاکید بر اینکه جامعه بازاریان نیز در این نمایشگاه به حضور فعال و موثر حضور خواهد داشت، افزود: جامعه بازاریان با در نظر گرفتن منافع اعضاء‌ خود در نمایشگاه حضور فعال داشته و تلاش می‌کند از همه ظرفیت های موجود استفاده کند.

وی ابراز امیدواری کرد که مدیران و مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش از ظرفیت‌های موجود در مسیر ترمیم و تکمیل زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاران به خوبی استفاده کنند.

«سادات نجفی» از ساکنان و گردشگران کیش برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت:‌ هر چه این نمایشگاه‌ها قدرتمندتر و قوی تری ارائه شود، نقش موثرتری در جذب سرمایه گذار و گردشگر خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه منتقدان مناطق آزاد و افرادی که موافق این مناطق نیستند باید در این نمایشگاه‌ها حضور یافته و با ظرفیت و توانایی مناطق آزاد آشنا شوند، خاطر نشان کرد: روی سخنم بیشتر با کسانی است که در خصوص مناطق آزاد تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند و مناطق آزاد را به صورت غیرمنصفانه نقد می کنند؛ این افراد باید بدانند مناطق آزاد در نقطه صفر مرزی و بدون هیچگونه امکانات دولتی رشد و توسعه یافته‌اند و باید برای ادامه این رشد و توسعه به این مناطق کمک کنند.

«کیش اینوکس» نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی است که در آن فرصت‌های سرمایه گذاری کشور معرفی می‌شود.

این نمایشگاه از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در کیش برگزار می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.