روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 36824
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 04 دی 1401 - 10:53 | | ارسال توسط :

کیش مرکز تجمیع کرسی‌های بین المللی ورزشی کشور

وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره برداری از دفتر مشترک فدراسیون‌های بادبانی و دریایی و ساحلی گفت: جزیره کیش به عنوان مرکز تجمیع کرسی‌های بین المللی ورزشی ایران انتخاب شده است.
کیش مرکز تجمیع کرسی‌های بین المللی ورزشی کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حمید سجادی در جزیره کیش افزود: هم اکنون ۳۵۰ نفر از صاحب نظران حوزه ورزش کشور در مجامع جهانی و آسیایی دارای ۴۰۰ کرسی هستند و در نظر داریم برای تقویت دیپلماسی این بخش مکانی ویژه برای تجمیع آن‌ها ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه جزیره کیش به صورت منطقه آزاد اداره می‌شود و دارای پتانسیل‌های ویژه در حوزه زیرساخت‌های مختلف به عنوان مرکز تجمیع این کرسی‌ها انتخاب شده است و در صورت تحقق این مهم می‌توانیم در وحدت رویه بین دارندگان این کرسی‌ها اقدامات مختلفی را انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان بر ایجاد سایت ویژه ورزش‌های بادبانی و دریایی و ساحلی در این جزیره تاکید کرد و افزود: نقاط غربی کیش یکی از مناطق مستعد ایجاد این سایت است تا بتوانیم در راستای قهرمان پروری رشته‌های این ورزش‌ها گام برداریم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.