روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 40378
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1402 - 17:21 | | ارسال توسط :

کیش میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی اسکواش، کیش جونیور

اولین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با عنوان کیش جونیور از فردا به میزبانی جزیره کیش آغاز می‌شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، این مسابقات با شرکت ۱۳۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در دو بخش دختران و پسران در ۴ رده سنی از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اسکواش مجموعه المپیک برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، گفت: در این مسابقات ۱۰ نماینده از کیش حضور دارد و میزبانی این مسابقات در رده‌های سنی مختلف کمک زیادی به جذب استعداد‌های ورزشی رشته اسکواش خواهد کرد.

عزیزاله فرضی پور افزود: با توجه به اینکه اسکواش در گذشته به عنوان ورزش اول جزیره کیش مطرح بود و بسیاری از وزشکاران این رشته از جزیره کیش به عضویت تیم ملی انتخاب می شدند، در تلاش هستیم تا پس از افتتاح مجدد سالن اسکواش کیش که دارای ۵ کورت مجزا در بخش بانوان و آقایان است، باردیگر در این رشته ورزشی سرآمد باشیم.

مسابقات بین المللی اسکواش کیش جونیور برای ارتقا رنکینگ ورزشکاران و آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مرداد امسال در کشور چین برگزار می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.