روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18793
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 04 تیر 1400 - 16:43 | | ارسال توسط :
فرماندار جاسک:

یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان جاسک اختصاص یافت

فرماندار جاسک ، سهم این شهرستان را از محل اعتبارات تملک دارایی ۵۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امسال از این مقدار اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال آن از محل طرح توسعه سواحل مکران قرار دارد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، محمد رادمهر صبح جمعه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جاسک افزود: ۵۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز از محل طرح توسعه سواحل مکران به شهرستان جاسک تخصیص یافت.

رادمهر با بیان اینکه، با پیگیری های استاندار ونماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی برای جاسک اختصاص داده شد افزود: پروژه های اولویت‌دار شامل، حوزه راه روستایی، که برای اولین بار تعدادی از روستاها به دریا راه پیدا می کنند و همچنین اعتبار خوبی هم برای راههای روستایی مناطق کوهستانی اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه، مدیران برای جذب و اجرای به موقع پروژه ها تلاش نمایند اضافه کرد: اعتبارات شهرستان در واقع به نوعی حق الناس است که باید اختصاص پیدا کند.

فرماندار شهرستان جاسک گفت: اولویت اختصاص اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام می باشد، که از سالهای گذشته بجامانده ومدیران باید برای تکمیل انها تلاش کنند.

وی اضافه کرد: احداث خانه بهداشت و مدارس بویژه متوسطه اول در روستاهای کوهستانی و صعب العبور از دیگر این پروژه ها می باشد که اعتبار لازم برای احداث آنها اختصاص داده شده است.

رادمهر تصریح کرد: علاوه بر ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار تملک ودارایی سرمایه ایی ،۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز از محل توسعه سواحل مکران برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات شامل چند فصل و حوزه عمرانی شهری روستایی، آموزشی و بهداشت و درمان برای رفاه و بهره برداری شهروندان در شهرها و روستاهای جاسک را شامل می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.