روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 36959
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 08 دی 1401 - 12:09 | | ارسال توسط :

یک کیشوند سرمربی تیم ملی ترامپولین شد

ماهان باژرنگ مربی ژیمناستیک جزیره کیش به عنوان سرمربی تیم ملی ترامپولین انتخاب شد.
یک کیشوند سرمربی تیم ملی ترامپولین شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، طبق دعوت رسمی فدراسیون ژیمناستیک ماهان باژرنگ مربی جزیره کیش به عنوان سرمربی و محمد سعیدآبادی به عنوان ورزشکار از این جزیره به این اردو تیم ملی دعوت شده اند.

اردوی تیم ملی بزگسالان ترامپولین کشور با حضور ۹ نفر از ورزشکاران این رشته جهت شرکت در مسابقات جهانی باکو، از ۹ تا ۲۰ بیست دی ماه در ورزشکاه میرمهنای جزیره کیش برگزار می شود.

مسابقات جهانی ژیمناستیک ترامپولین به میزبانی جمهوری آذربایجان از اواخر بهمن ماه در این کشور برگزار می شود.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌؛ اکنون ۴۴ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.