روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 12160
  پرینتخانه » اجتماعی, استان تاریخ انتشار : 16 دی 1399 - 14:17 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی هرمزگان:

۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰هزارلیترسوخت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و۲۲۰میلیون ریال توسط مأموران انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت : در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر در یکی از محلات شهرستان سیریک اعزام و در بازرسی از محل ۶۰هزارلیتر و در ادامه عملیات مأموران شهرستان میناب با اشراف اطلاعاتی در محور سیریک به میناب از یک کامیون تانکر دار۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس در بازرسی از یک باب منزل موفق به کشف ۱۱هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

این مقام انتظامی ارزش سوخت های کشف شده را ۱۱ میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی، و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.