روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 38051
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 16:57 | | ارسال توسط :

۱۰۰ هزار متر مربع از معابر کیش آسفالت شد

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر این جزیره آسفالت شد.
۱۰۰ هزار متر مربع از معابر کیش آسفالت شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محسن نظر پور روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از عملیات اجرایی آسفالت معابر شهری اظهار کرد: این شرکت در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر شهری اعتبار تخصیص داده است.

وی اضافه کرد: با استفاده از این میزان اعتبار تا کنون ۱۰۰ هزار متر مربع از برنامه در قالب طرح های روکش و معابر احداثی جدید عملیاتی شده و ۲۰ هزار متر مربع نیز تا فرا رسیدن نوروز انجام می شود.

نظر پور یادآور شد: عمده عملیات های در فصل پاییز و زمستان انجام شده که احداث میدان پرواز به دهکده ساحلی، آسفالت سه راهی بلوار دهکده تا کیدان شهرک رز، خیابان شرقی بازار مروارید و زیرسازی و آسفالت میدان پردیس است.

آیین بهره برداری از عملیات اجرایی آسفالت معابر شهری همزمان با دومین روز از دهه فجر با حضور امام جمعه، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی مسوولان جزیره برگزار شد.

همچنین امروز عملیات احداث پارک شهرک رز جزیره جزیره کیش نیز در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده آغاز شد.

این پارک شامل امکانات رفاهی ورزشی، تفریحی، آموزشی و سرگرمی دارای فضاهای اسکیت، فوتبال، والیبال، بدمینتون، غرفه های خدماتی و مهد کودک است.

جزیره کیش با مساحت ۹۱.۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.