روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 45854
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 17 آبان 1402 - 13:06 | | ارسال توسط :

۱۰۰ هزار نفر به دلیل توانمند شدن از چرخه مددجویان خارج می‌شوند

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره پرداخت ۴۶ هزار میلیارد ریال برای افراد تحت پوشش در سال گذشته، گفت: در همین راستا و با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، طی سال جاری ۱۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش به دلیل توانمند شدن، از چرخه مددجویان خارج می‌شوند.
۱۰۰ هزار نفر به دلیل توانمند شدن از چرخه مددجویان خارج می‌شوند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،علی عاشوری روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه «کیش اینوکس»  اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال برای مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی همچنین از رشد ۵۷ درصدی تسهیلات قرض الحسنه ارائه شده برای استان هرمزگان خبرداد و افزود: طی سال جاری سه هزار و ۸۰۰ نفر در استان هرمزگان از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شدند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ادامه داد: منابع تسهیلات اختصاص یافته حاصل سرمایه گذاری این صندوق و بهره مندی از کمک‌های خیرین بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین معوقات بانکی را دریافت کنندگان تسهیلات از این صندوق دارند، بیان کرد: معوقات این صندوق برای سال گذشته کمتر از ۱.۳ درصد بود که نشانگر صداقت و پشتکار جامعه هدف بوده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.