روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 49053
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402 - 13:29 | | ارسال توسط :

۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح با دستور رئیس جمهور افتتاح شد

در جلسه امروز شورای عالی مسکن امروز ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحدهای مسکونی احداث و به مالکان واگذار شد، همچنین عملیات احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز رسما آغاز شد.
۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح با دستور رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در ضمن پانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن، در آیین واگذاری ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیروهای مسلح و نیز امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن میان وزرات راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده نیروهای مسلح در قالب نهضت ملی مسکن متعهد شده‌اند با کمک دولت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی احداث کنند. بنا به آمار ارائه شده احداث حدود ۲۳۰ هزار واحد از این تعداد آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت از واگذاری زمین تا مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

در مراسم امروز ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحدهای مسکونی احداث شده به مالکان واگذار شد و عملیات احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز رسما آغاز شد.

همچنین در مراسم امروز دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای امضا شد. مهمترین ویژگی این دستورالعمل ورود زمین‌های بلااستفاده نیروهای مسلح با اولویت تامین مسکن خانواده‌های نیروهای مسلح به شبکه زمین کشور است تا بتواند بخشی از نیازها به مسکن در مناطق مختلف را برطرف کند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی تا کنون تعداد واحدهای مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن ساخت آنها آغاز شده از ۲ میلیون ۲۴۹ هزار واحد عبور کرده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.