روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 20037
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1400 - 16:48 | | ارسال توسط :

۱۸ خودروی متجاوز به مسیر دوچرخه در کیش توقیف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پلیس راهور این جزیره امسال ۱۸ خودروی متخلفی که وارد مسیر دوچرخه سواری شده بودند را توقیف کرده است.
۱۸ خودروی متجاوز به مسیر دوچرخه در کیش توقیف شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرگرد محمد زنگانه اظهار داشت: پنجشنبه شب در فضای مجازی کلیپی از اعتراض دوچرخه سواران به یک راننده خودروی سواری ۴۰۵ مبنی بر ورود به این مسیر و بی توجهی راننده بخش شد.

وی اضافه کرد: این کلیپ که یک اعتراض به حق مردم در خصوص رعایت حقوق شهروندی بود و پلیس راهور جزیره به نمایندگی از فرماندهی انتظامی برخورد با این خودروی متخلف را در دستور کار خود قرار داد روز بعد با بررسی های پلیسی خودرو توقیف و روانه پارکنیگ شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: این خودرو هیجدهمین وسیله نقلیه توقیف شده در سال جاری است که علی رغم وجود تابلوهای ممنوعیت ورود خودرو به مسیر دوچرخه سواری از قانون تخطی کرده اند.

وی یادآور شد: ۶ مورد از این برخوردهای پلیسی با همکاری فعالان فضای مجازی و بر اساس گزارش‌ها مردمی بوده و همچنین پلیس راهور با ارشاد و راهنمایی مانع از ورود ۱۴ راننده به این مسیر شده است.

پیست و مسیر دوچرخه سواری از جمله جاذبه‌های گردشگری کیش به طول تقریبی حدود ۹۲ کیلومتر است که طی کردن کامل آن بدون وقفه برای رکاب‌زنان عادی در حدود سه تا چهار ساعت یا کمی بیشتر طول می‌کشد.

این مسیر به منظور ارتقای امنیت دوچرخه سواران از مسیرهای ماشین‌رو مستقل شده است و امکان برخورد با خودرو وجود ندارد.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.