روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24355
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 14 آذر 1400 - 16:05 | | ارسال توسط :

۲۳ تیم نظارتی پلیس راهور در خیابان های کیش مستقر شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: طرح تشدید برخورد با خودروهای متخلف در این جزیره با حضور ۲۳ تیم نظارتی آغاز شد.
۲۳ تیم نظارتی پلیس راهور در خیابان های کیش مستقر شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ مهدی توانگر روز یکشنبه اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه برخورد با خودروهای متخلف به مدت سه روز برگزار می شود و تیم های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس این روند را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در این طرح خودروهایی که دارای حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز و تغییر در وضعیت ظاهری داشته باشند توقیف خواهد شد اضافه کرد: تشدید برخورد با خودروهای متخلف بویژه دودزا و دارای نقص فنی در دستور کار پلیس راهور قرار داشته و با جدیت تمام، اعمال و اجرای قانون برای این گونه وسایل نقلیه دنبال می شود.

توانگر افزود: برابر بند ۹۴ ماده یک آئین نامه راهنمایی و رانندگی هر نوع نقصان یا تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسیله نقلیه که موجب کاهش ضریب ایمنی در رانندگی و یا افزایش بیش از حد مجاز گازهای آلاینده هوا و یا آلودگی بیش از حد مجاز صدا گردد نقص فنی و تخلف محسوب می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی ویژه کیش یادآور شد: این طرح با هدف تقویت فرهنگ ترافیک جزیره کیش و حفظ آرامش شهروندان بیشتر در مناطق مسکونی، مناطق پرتردد به ویژه در شهرک صدف اجرا می شود.

حرکت خودروها برابر با سرعت اعلامی تابلوهای نصب شده، اجبار استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌ها، استفاده از چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، است کامل خودرو در زمان عبور عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، استفاده از راهنما برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش است.

رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اجباری بوده و در صورت بروز تخلف، جرایم به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین های سطح معابر ثبت می‌شود.

جزیره کیش یکی از چهار مناطق گردشگر پذیر جنوب غرب آسیا بوده که همه ساله حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر پذیرش می‌کرد که در سال گذشته به حداقل ممکن رسیده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.