روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 18202
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 18 خرداد 1400 - 13:11 | | ارسال توسط :

۴۴ نفر در بخش کیش برای رقابت انتخابات شوراهای اسلامی تایید صلاحیت شدند

بخشدار کیش گفت: ۴۴ نفر به عنوان داوطلب در این بخش برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت گرفتند.
۴۴ نفر در بخش کیش برای رقابت انتخابات شوراهای اسلامی تایید صلاحیت شدند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمد کمالی روز سه شنبه اظهار داشت: این افراد شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند که برای کسب کرسی های شوراهای اسلامی شهر و روستا در این جزایر با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه در این سه جزیره ۳۲ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستند افزود: ساکنان این بخش از بین ۴۴ نامزد انتخاباتی پنج نفر را برای عضویت در شورای اسلامی جزیره کیش و در هر هکدام از جزایر لاوان و هندورابی سه نفر انتخاب خواهند کرد.

بخشدار کیش اضافه کرد: این افراد می توانند از روز پنجشنبه  ۲۰ خرداد نسبت به فرایند تبلیغات و معفری برنامه های خود در شوراهای اسلامی شهر کیش و جزایر لاوان و هندورابی اقدام کنند.

وی یادآور شد: واجدان شرایط رای این جزایر همزمان با سراسر کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب هشتمین رییس جمهور ایران مشارکت خواهند داشت.

در این بخش ۲۴ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود، ۶ مورد از این صندوق ها شامل پنج شعبه در کیش و یک شعبه در لاوان سیار بقیه ۱۹ مورد ثابت است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.