روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 6246
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 01 شهریور 1399 - 11:50 | | ارسال توسط :
دکتر همتی در نشست خبری اعلام کرد:

۵۷۶ پروژه همزمان با هفته دولت در استان هرمزگان افتتاح می‌شود

استاندار هرمزگان از افتتاح 576 پروژه با اعتباری بالغ بر 52 هزار و 572 ميليارد ريال، همزمان با هفته دولت سال جاری در سراسر استان هرمزگان، خبر داد.

استاندار هرمزگان از افتتاح ۵۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، همزمان با هفته دولت سال جاری در سراسر استان هرمزگان، خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، دکتر فریدون همتی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با خبرنگاران برگزار شد، عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری، تعداد ۵۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال در سراسر استان هرمزگان، افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۲۰ پروژه در سطح استان با اعتبار بیش از چهار هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال آماده آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت است.

استاندار هرمزگان افزود: در مجموع در هفته دولت سال جاری در هرمزگان تعداد ۵۹۶ پروژه با اعتبار ۵۶ هزار و ۹۶۹ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

همتی با اشاره به مهمترین پروژه هایی که در هفته دولت در هرمزگان افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: طرح توسعه میدان نفتی هندیجان توسط مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل، بیمارستان شریعتی بندرعباس، مجتمع بنکداران بندرعباس،       صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی، طرح‌های پرورش میگو و باند دوم محور بندرلنگه به پارسیان از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد هشت هزار و ۸۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۲ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال در استان هرمزگان افتتاح شده است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.