روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 27428
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1400 - 14:05 | | ارسال توسط :
مجری برگزاری سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور:

۷۰ درصد تفاهم نامه های دومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی محقق شد

مجری برگزاری سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور گفت: ۷۰ درصد از تفاهم نامه های منعقد شده در دومین دوره نمایشگاه به مرحله اجرا درآمده و هم اکنون در حال ادامه روند قرارداد است.
۷۰ درصد تفاهم نامه های دومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی محقق شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آریا حمیدیان روز سه شنبه اظهار داشت: در نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور هدف تامین کنندگان و درخواست کنندگان تجهیزات‏ ،خدمات و گروه‌های کالایی ‏یکدیگر را شناسایی و با یکدیگر تفاهم نامه امضا می‌کنند. 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه که در هر سه دوره خود به صورت رویداد نمایشگاهی و همایشی برگزار شده است افزود: دروه اول آن در سال ۱۳۹۸ منجر به عقد ۲۵ تفاهم نامه به ارزش ۳۰هزار میلیارد ریال شد که تا کنون ۸۰ درصد آن به مرحله اجرا در آمده است.

مجری برگزاری سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور یادآور شد: دوره دوم که سال گذشته برگزار شد ۵۵ قرار داد به ارزش ۵۵ هزار ریال به امضا رسیده و تا کنون ۹۰ درصد از این تعداد محقق شده است.

وی یادآور شد: در دوره سوم که هم اکنون در حال برگزاری است امضای ۲۰۰ تفاهم نامه دیگر به ارزش ۱۲۰هزار میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.

مجری برگزاری رویداد نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور گفت: انتقال دانش فنی، انجام خدمات مهندسی، تولید مواد شیمیایی، کاتالیست ها، قطعات و تجهیزات صنعت پتروشیمی، ارایه خدمات تعمیر و نگهداری و بازرسی فنی، حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور از جمله  اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی، نقش مناطق آزاد در افزایش تولید، صادرات محصولات پتروشیمی، توسعه صنعت پتروشیمی و نقش بانک ها و بازار سرمایه در تامین طرح های مالی نقش بخش خصوصی و سازندگان داخلی در توسعه صنعت پتروپالایش از دیگر اهداف این رویداد است.

سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش دوشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی، نفت، پالایش، پتروپالایش و تامین کنندگان منابع مالی و بانک های کشور در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش آغاز بکار کرد.

این رویداد از دو بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده است که بخش نمایشگاهی آن با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های ” پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی”، “سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی” و” شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها” فعال هستند.بنگاه اقتصادی، هلدینگ و شرکت فعال در عرصه تولید و عرصه نفت و پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، تامین کنندگان مالی و بانک ها هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.