روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 20182
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 13 مرداد 1400 - 11:45 | | ارسال توسط :

۸۰۰ نفر آمار مراجعه کنندگان به کلینیک تنفسی بیمارستان کیش

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به شدت واگیری ویروس دلتای کرونا، گفت: روز گذشته آمار مراجعه کنندگان به کلینیک تنفسی بیمارستان کیش به ۸۰۰ نفر رسید.
۸۰۰ نفر آمار مراجعه کنندگان به کلینیک تنفسی بیمارستان کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، دکتر مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه هشدار‌ها را در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بار‌ها از سوی رسانه‌های مختلف اعلام شده است، گفت: مراجعین به کلینیک تنفسی از ۳۰ نفر آرام آرام به ۸۰۰ نفر در روز گذشته رسید.

وی گفت: این آمار نشان دهنده این است که شرایط خوبی در جزیره کیش حاکم نیست و باید تصمیمات جدی تری گرفته می‌شد و در این میان توجه به دغدغه‌های کسبه و بازاریان نیز که مطالبات به حقی است، در نظر گرفته شد.

رئیس بیمارستان کیش گفت: نگاه این بود که محدودیت‌ها را جدی‌تر کنیم و مصوب کردن کاهش پرواز‌ها یکی از این تصمیمات برای کاهش سفر به جزیره کیش است.

دکتر نادعلی نژاد با بیان اینکه سلامتی ساکنان کیش مهمترین دغدغه مسئولان است، گفت: مسئولان همراه هستند و جزء دغدغه هایشان بسته شدن جزیره کیش است، اما باتوجه به شرایط اقتصادی در جزیره این محدودیت‌ها مصوب شد تا بازخورد آن بررسی و با تصمیم گیری‌ها و جلسات بعدی در خصوص محدودیت‌ها تصمیم گیری شود.

رئیس بیمارستان کیش گفت: براساس گزارش‌های اعلام شده جزایر کیش و قشم در وضعیت قرمز هستند و با توجه به این نگاه‌ها محدودیت‌ها نهایی خواهد شد و به تعطیلی خواهد انجامید.

دکتر نادعلی نژاد گفت: جلسه امروز ستاد کرونا کیش با حضور معاونان اقتصادی منطقه آزاد کیش برگزار شد و امیدواریم تصمیمات مناسب تری در روزهای آِینده اتخاذ شود.

وی گفت: در حال حاضر ۴۰ بیمار بستری در بخش تنفسی تحت درمان هستند، ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و یک نوزاد نیز در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری است.

رئیس بیمارستان کیش گفت: روز گذشته ۳۹ نفر برای دریافت داروی رمدسیویر بودند و این افراد یا درحال ترخیص بودند یا شرایط درمانی شان نیاز به این دارو بودند که دارو به این بیماران ارائه شد.


وی گفت: با همراهی بسیار خوب سازمان منطقه آزاد در خصوص ارائه دستوراتی برای تهیه دستگاه ونتیلاتور و اکسیژن ساز و بهسازی تجهیزات اکسیژن بیمارستان کیش انجام شده است.

رئیس بیمارستان کیش گفت: با افزایش بیمار بدحال و اشغال تخت‌های بستری مراقبت‌های ویژه متاسفانه افزایش آمار فوتی‌ها را به وجود می‌آورد و باید تلاش کنیم با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا آمار درگیری افراد و بستری بیماران را به حداقل برسانیم.

دکتر نادعلی نژاد گفت: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در خصوص دارو برای بیماران وضعیت مناسبی داریم و بحث سرم که یک مساله کشوری بود و در این خصوص نیز مشکلی نداریم.

وی گفت: خدمات دهی به بیماران درگیری هایی با ویروس برای برخی از کادر بهداشت و درمان نیز به وجود آورده است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم می‌تواند به کادر درمان و بهداشت کمک کند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.