روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 35148
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, علمی و فناوری تاریخ انتشار : 18 مهر 1401 - 14:11 | | ارسال توسط :

۸۰ طرح دانش بنیان ویژه فعالیت‌های لجستیک پُست ارائه شد

رییس مرکز نوآوری شرکت ملی پست گفت: امسال ۸۰ طرح دانش بینان در حوزه های مختلف پستی برای اجرا به این شرکت ارائه شده است.
۸۰ طرح دانش بنیان ویژه فعالیت‌های لجستیک پُست ارائه شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمدرضا قادری  روز دوشنبه با اشاره به اینکه امسال سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی نام گذاری شده است اظهار کرد: حمایت از دانش بینان ها در شرکت ملی پست پیشتر وجود داشت که با تاکید رهبر معظم انقلاب در سال جاری این حمایت ها بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: این حمایت ها شامل قوانین تسهیل کننده کسب کارهای دانش بنیان ها و نوآور، تسهیل نحوه انعقاد قرارداد و تضمین بازار برای شرکت های دانش بینان در این شرکت به صورت مشارکتی یا خرید مستقیم خدمات ارایه می شود.

قادری یادآور شد: تاکنون در این راستا بیش از ۸۰ طرح به دانش بنیان و نوآور به شرکت ملی پست ارایه شده که این شرکت کارگروه ویژه بررسی طرح های دانش بنیان و نوآورانه در شرکت پست تشکیل داده و طرح های آنان را بررسی می شود.

وی افزود: این بررسی های به منظور رفع ایرادات و تقویت نقاط قوت طرح ها برای رساندن آنها به مرحله قرارداد می رسد و هم اکنون از شرکت های حاضر تعداد قابل توجهی از از شرکت های حاضر در حال انعقاد قرار داد بوده و خدمات برخی نیز در شرکت ملی پست در حال ارایه است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامیی اظهار داشت: این طرح ها در زمینه توسعه درگاه های تجارت الکترونیک به صورت ای پی ای،  پیک موتوری برقی، پیک هوشمند شهری، سرویس های جمع آوری فروش های اینترنتی ارایه شده است.

وی گفت: این طرح ها به همراه چند مورد دیگر که از سال های گذشته به مرکز نوآوری شرکت ملی پست ارایه شده است در نمایشگاه ملی اینوتکس پست کیش شرکت کرده اند.

بیش از ۳۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در شرکت ملی پست ایران شناسایی شده که در اختیار قرار گرفتن این فرصت‌ها برای شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفته، این شرکت‌ها با فرصت‌های به وجود آمده می‌توانند خدمات و محصولات خود را در این حوزه آماده‌سازی کنند.

نمایشگاه اینوتکس پست همزمان با ۱۷ مهر سالروز گرامیداشت روز جهانی پست، با حضور بیش از ۵۰ شرکت شتاب دهنده و استارتاپی در حوزه های مرتبط با خدمات پستی تا ۱۹ مهر ادامه دارد.

فعالیت های تخصصی شامل حمل و نقل، لجستیک، دریافت و تحویل کالا و خدمات پرداخت اعتباری و همچنین برگزاری پنل های تخصصی” در نخستین رویداد ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان اینوتکس پست است.

برخی از کسب و کارهای دانش بنیان در این نمایشگاه، عضو مراکز نوآوری پست کشور هستند که ضمن ارائه آخرین دستاوردها و خدماتشان در حوزه های مرتبط با خدمات پستی در نشست هایی با محوریت تبادل نظر و انتقال تجربه ها شرکت می کنند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.