روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 43176
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 20 مرداد 1402 - 10:02 | | ارسال توسط :

آتش سوزی در فاز جی سفین در «کیش» مهار شد

رییس اداره آتش‌نشانی کیش با اشاره به وقوع آتش سوزی در فاز جی سفین گفت: در این اتفاق یک منزل مسکونی دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه قبل از سرایت به همسایگان کنترل و آتش خاموش شد.
آتش سوزی در فاز جی سفین در «کیش» مهار شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«سهراب رضایی» بامداد جمعه ، اظهار کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی کسی آسیب ندید و آتش با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

وی در رابطه با دلیل بروز آتش سوزی، بیان کرد: علت این حادثه اتصالی در اسپلییت اعلام شد که منجر به حریق و دود گرفتگی شد.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی حافظ سلامت خود و خانواده باشند و در هنگام خروج از خانه خاموش کردن اسپلیت‌ها را فراموش نکنند.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش اتصالی برق و عیوب سیستم‌های سرمایشی را از مهم‌ترین دلایل آتش سوزی در نقاط مختلف جزیره کیش در چهار ماه گذشته برشمرد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز فصل گرما و استفاده بیشتر از وسایل سرمایشی، سوانح آتش سوزی در کیش افزایش می‌یابد، گفت: در چهار ماه گذشته ۱۷۵ واقعه حریق اعلام و خاموش شده است که در ۴۳ مورد، علت اصلی حریق اتصالی برق و عیوب سیستم های سرمایشی بوده است.

وی افزود: ضایعات گیاهی و سطل‌های زباله، درختان خشک، وسایل آشپزخانه، پیک نیک‌های خانگی و خودرو نیز از مواردی است که موجب بروز بیش از ۱۳۱ مورد حریق در این مدت شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.