روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 22246
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 12 مهر 1400 - 16:37 | | ارسال توسط :

آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا از ۱۷ مهر در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرگرد محمد زنگانه افزود: با توجه به همزمانی گرامیداشت هفته ناجا با مراسم‌های دهه آخر صفر و براساس تدابیر انجام شده، برنامه های گرامیداشت هفته ناجا از ۱۷ تا ۲۳ مهر برگزار خواهد. معاون اجتماعی پلیس کیش گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی و حمایت […]

آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا از ۱۷ مهر در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرگرد محمد زنگانه افزود: با توجه به همزمانی گرامیداشت هفته ناجا با مراسم‌های دهه آخر صفر و براساس تدابیر انجام شده، برنامه های گرامیداشت هفته ناجا از ۱۷ تا ۲۳ مهر برگزار خواهد.

معاون اجتماعی پلیس کیش گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی و حمایت اصحاب رسانه از اجرای برنامه‌های هفته ناجا از نقاط قوت این هفته است.

سرگرد محمد زنگانه با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم سالاری اجرا می شوند، گفت: همراهی دستگاه‌های فرهنگی و حمایت جوامع صنفی در اجرای برنامه‌های هفته ناجا از شاخصه‌های بارز این هفته است.

معاون اجتماعی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: با حمایت صداوسیمای مرکز کیش بیش از ۲۵ برنامه رادیویی و تلویزیونی و پخش فیلم‌های پلیسی و پیام‌های آموزشی از برنامه‌های خوب این هفته شده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.