روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 44446
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 29 شهریور 1402 - 16:19 | | ارسال توسط :

آغاز سال تحصیلی ۹۴۰ کلاس اولی در کیش

مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور ۹۴۰ دانش آموز کلاس اولی در جزیره کیش برگزار شد.
آغاز سال تحصیلی ۹۴۰ کلاس اولی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیر اداره آموزش وپرورش کیش، گفت: براساس پیش بینی‌ها بیش از هزار دانش آموز در پایه اول تحصیلی مشغول به تحصیل خواهند شد.

صالح بهرام پور میانگین دانش آموزان در هر کلاس را ۲۶ دانش آموز عنوان کرد و افزود: با توجه به تجربه سال‌های گذشته پیش بینی می‌شود با ثبت نام دانش آموزان جدید در مهر شاهد افزایش جمعیت دانش آموزی در هر کلاس باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های آموزش و پرور ش کیش برای کیفیت بخشی آموزشی، گفت: اجرای سند تحول بنیادین لازمه توسعه و پیشرفت آموزشی در مدارس است.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به دانش آموزان و معلمان بر اهمیت فراگیری علم و دانش در جامعه تاکید کرد و گفت: دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند و با علم اندوزی و دانش افزایی می‌توانند زمینه رشد، توسعه و پیشرفت روز افزون کشور در حوزه‌های مختلف را رقم بزنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.