روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45295
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 26 مهر 1402 - 13:50 | | ارسال توسط :

آغاز فعالیت مدرسه ۹ کلاسه شهید سیدین در کیش

مدرسه خیرساز و ۹ کلاسه شهید سیدین در منطقه نوبنیاد برای استفاده دانش آموزان پایه اول تا ششم به بهره برداری رسید.
آغاز فعالیت مدرسه ۹ کلاسه شهید سیدین در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، این مرکز آموزشی با کمک خیران مدرسه ساز جزیره و مالکیت سازمان منطقه آزاد کیش و بهره برداری و مدیریت نهاد امامت جمعه کیش آغاز به کار کرده است.

نماینده بهره بردار و خیر مدرسه ساز با اشاره به اینکه در این مرکز آموزشی بخش های سمعی بصری، آزمایشگاه، اتاق انجمن اولیا، مرکز بهداشت، کتابخانه و نمازخانه نیز در نظر گرفته شده است، گفت: طبقه همکف با متراژ ۷۵۰ مترمربع زیربنا و طبقه دوم آن هم با متراژ ۶۱۵ مترمربع ساخته شده است.

گنجوی گفت: مقاومت سازه، ایمنی و استاندارد در ساخت این مرکز آموزشی رعایت شده و تاییدیه‌های آن هم دریافت شده است.

امام جمعه کیش در حاشیه بهره برداری از این مرکز آموزشی، گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهید سیدین با سه رویکرد اصلی ارتقای کیفیت آموزشی، توجه ویژه به مباحث تربیتی، پرورشی و فرهنگی و مذهبی و تکیه بر آموزش‌های مهارتی و بازی محور آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز گفت: امسال هیچ شهریه‌ای از دانش آموزان دریافت نمی‌شود و تلاش می شود در سال‌های آینده هم با کمک‌های خیران و سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهاد‌ها از دانش اموزان این مرکز آموزشی شهریه ای دریافت نشود.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه مدرسه شهید سیدین یک مرکز غیرانتفاعی است و پولی دریافت نخواهد شد، افزود: اگر مجبور به دریافت شهریه شویم این شهریه بر مبنای شهریه‌های اعلامی و مصوب نخواهد بود و تنها براساس نیاز مدرسه تعیین می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.