روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46407
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 آذر 1402 - 10:40 | | ارسال توسط :

آمادگی برای بیست و پنجمین رزمایش سراسری زمین لرزه و ایمنی در کیش

مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش گفت: بیست و پنجمین رزمایش سراسری زلزله و ایمنی، فردا با نواختن زنگ همزمان با مدارس سراسر کشور در کیش برگزار می‌شود.
آمادگی برای بیست و پنجمین رزمایش سراسری زمین لرزه و ایمنی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، صالح بهرام پور گفت: هدف از اجرای این رزمایش افزایش آگاهی دانش ‎آموزان و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‎‌های صحیح و سریع در برابر آن، ارتقای فرهنگ ایمنی و نیز کاهش تلفات و خسارات ناشی از زمین لرزه است.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در دبستان دخترانه شهید فکوری پایگاه هوایی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی بیست و پنجمین رزمایش سراسری زلزله و ایمنی در آموزش وپرورش منطقه آزاد کیش با حضور مدیر آموزش وپرورش، اکبرنژاد کارشناس تربیت بدنی و سلامت، اشرفی مدیر مدرسه شهید فکوری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در رزمایش برگزار شد.

ستاد عالی آمادگی عمومی در برابر زمین لرزه در سال ۱۳۹۵ براساس تفاهم‌نامه‌ بین وزارتخانه ‎های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و جمعیت هلال ‎احمر و سازمان صداوسیما تشکیل شد.

براساس این تفاهم نامه این ستاد مقرر شد برنامه‌هایی با هدف ارتقای آمادگی مردم و ترویج فرهنگ ایمنی در برابر زمین لرزه در سطوح محلی تا ملی، با اجرای رزمایش سالانه اجرا کند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.