روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 34026
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1401 - 14:12 | | ارسال توسط :

آموزش های فرهنگی و مهارتی کیش در سه بخش دنبال می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آموزش های فرهنگی و مهارتی ویژه کودکان و نوجوانان در این جزیره در سه بخش دنبال می شود.
آموزش های فرهنگی و مهارتی کیش در سه بخش دنبال می شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، یاسر شاه پیری روز شنبه در یک گفت و گوی خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره ماموریت های گسترده این معاونت اظهار داشت: یکی از رویکردهای سازمان در حوزه اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی در جزیره کیش توسعه آموزش های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مهارتی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مناطق سکونتی جزیره از زیرساخت های فرهنگی و آموزشی فاصله دارند معاونت فرهنگی و هنری برآن شد به منظور افزایش سطح پوشش کودکان و نوجوانان از آموزش های مهارتی، فرهنگی و هنری در راستای غنی سازی اوقات فراغت در کنار فرهنگسراها از مساجد به عنوان نزدیک ترین و امن ترین پایگاه برای تحقق اهداف استفاده شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در این طرح یک هزار و ۷۰۴ کودک و نوجوان در ۲۵ رشته مختلف شرکت کردند افزود: تداوم این کلاس ها به صورت ویژه در طول ایام سال با اولویت افزایش سطح دسترسی جامعه هدف دنبال می شود.

وی گفت: در این راستا آموزش های فرهنگی و مهارتی ویژه کودکان و نوجوانان در این جزیره در سه بخش دنبال می شود به گونه ای که مقرر شده در کنار برپایی کلاس های فرهنگی، اجتماعی و مهارتی در مساجد و فرهنگسراها، مدارس با استفاده از توان مربیان پرورشی کلاس های مختلفی را همسو با این اهداف در مدرسه ها برپا کنند.

شاه پیری با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت در جزیره کیش با تخفیف ۷۰ تا ۹۰ درصد ارایه می شود افزود: همچنین تمام افرادی که دارای مهارت های مختلف بوده و از توان ارایه آموزش برخوردارند می توانند با مراجعه به فرهنگسرای سنایی کمک حال این معاونت در برپایی کلاس ها باشند.

کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت و از توابع شهرستان بندر لنگه و در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.