روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 1836
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1399 - 19:46 | | ارسال توسط :
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

ابتلای ۵۶ نفر دیگر به کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ابتلای 56 نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به هزار و 230 نفر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ابتلای ۵۶ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به هزار و ۲۳۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از صداوسیما ؛ دکتر حسین فرشیدی در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر ۲۰ شبکه خلیج فارس افزود: از مبتلایان جدید ۳۷ نفر در بندرعباس، ۱۳ نفر در میناب و ۶ نفر در شهرستان حاجی آباد بود.
وی گفت: از مبتلایان جدید فقط دو نفر نیازمند بستری بودند.
دکتر فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشت یک مرد ۳۸ ساله در شهرستان میناب بر اثر ابتلا به کرونا فوت شد که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و مشکلات کلیوی بود.
وی گفت: شمار فوتی‌های کرونا در استان به ۳۰ نفر رسید که بیشتر این افراد دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند و اینگونه افراد باید احتیاط بیشتری داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا هشت هزار و ۳۶۱ مورد آزمایش انجام شده که از این شمار هفت هزار و ۷۳ مورد منفی بوده است.
دکتر فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای زحمتکش آزمایشگاهی موفق شده اند ۴۲۵ مورد آزمایش تشخیص کرونا انجام داده اند که یک رکورد بوده است.
وی گفت: با مبتلایان جدید اکنون شمار موارد مثبت در بندرعباس به ۸۹۷ نفر، میناب ۱۱۷ نفر و شهرستان حاجی آباد به ۴۳ مورد رسیده است.
به گفته فرشیدی با بهبود حال ۵۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته و خروج از بخش مراقبت‌های ویژه اکنون ۱۴ بیمار در بخش آی سی یو (مراقبت‌های ویژه) بستری هستند.
وی همچنین گفت: در روزهای گذشته شاهد شلوغی بازارها و مراکز خرید بویژه در مرکز استان بودیم که لازم است شهروندان در این زمینه مراقبت بیشتری داشته باشند، کمتر از خانه خارج شده و در صورت ضروت حتماً از ماسک استفاده کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : صداوسیما
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.